Härlig morgon!

Vaknade ganska nyss av att det är folk som håller på och dundrar på övervåningen, sen slog det mig att det är fönsterputsarna som är här och gör fint åt oss. Sicken tur, annars hade säkert jag åkt på skiten ;) Eller nää..

Det här är verkligen jag i ett nötskal.
Det som står här ovan började jag skriva runt 11 då jag precis hade vaknat, och nu är klockan lite över 14 och jag har hunnit varit på marieberg. Det är verkligen typiskt mig att inte göra klart saker jag börjar med.. Anyway, idag har jag införskaffat mig 3 par nya skor, lovelovelove. Ett par rosa, vita & ett par svarta, jätte söta sommarskor. Hittade också en klänning på gina (blommig såklart) Ohhh, så himla söt.. Men väntar lite med den. Såg även en fin långlånglång klänning på Mq som jag veeeeerkligen jätte mycket vill ha.. Dock kostar den 1200:- & känner jag mig själv är det ett sådant plagg som jag använder kankse 2-3 gånger. Men oj så snygg den är.. Om jag vinner en miljon, eller så, då slår jag till^^

Dags att gå ut i solen nu :) Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

skulle också vilja dra och shoppa lite nya sommarskor :/ (:

kram

2008-05-08 @ 14:25:19
URL: http://lgk.blogg.se
Postat av: mingla

jo det är så att jag håller på med ett skolarbete om just blogging så jag tänkte höra med dig ifall du får betalt för att blogga?

2008-05-08 @ 14:26:26
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Tova

Härligt me sol=)

2008-05-08 @ 17:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0