Happy..

..Ohyes<3

Ska sussa nu, tröttare än någonsin.. Har inte blivit mycket sömn denna helg, i alla fall inte så mycket sömn som jag behöver. (!) Anyway, parlementet sågs idag med David.. Kan inte säga att det var någon höjdare idag, var har våran Björn tagit vägen? Sen blev det lite zaaappning^^.

Innan jag lägger mig vill jag bara berätta att nu är det dags för föreställningsveckan att dra igång! Kom och kolla, det kommer bli bra, riktigt bra! Går att köpa biljetter på Karolinska skolan (kanslit) och även på länsteatern. 100:- för vuxna 50:- upp till 19 år. Offentliga föreställningar mån-tors klockan 19.00!

Over 'n' out!


Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi jag och david och malin ska kolla på dig på onsdag gullet ;)

2008-05-26 @ 10:41:40
URL: http://sofiiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0