Godnatt!

Nu är det dags att sova gottfolk, ska bli skönt faktiskt men det är mindre skönt att veta att man ska upp kvart över 7 i morgon bitti.. Speciellt när man börjar 9, i vanliga fall brukar jag kunna åka in med halv 9 bussen. Men eftersom det är lördag så går bussarna sämst, länstrafiken skärpning!

Nu sitter jag och knåpar och klistrar med något jag inte kan berätta just nu.. Hemlis! Men har kört fast helt.. Vet inte hur jag ska fortsätta & kan ju inte be om så mycket hjälp heller uhu. Nej nu somnar jag snart, dags att släcka ner. Sov gott sötisar^^ Puuuuuusssssss!

Kommentarer
Postat av: Thisney

Sov gott:)
Störande som fan det där när bussarna inte går som man tycker att dom ska gå, haha!:)

2008-05-16 @ 23:36:58
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0