FREDAG

Äntligen är det fredagskväll, älskar dem! Blir en lugn hemmakväll ikväll med syrran som nyss kom hem från England, vart ju tänkt att det skulle bli utgång men som jag förutspådde så bangade typ alla. Jag är inte förvånad. Fast idag gör det mig inte så mycket eftersom jag dels är supertrött & sen så börjar jag klockan 09.00 i morgonbitti med musikalen. Idag hade vi andra genomdraget & vi satte det helt okej (inte klockrent på långa vägar, men riktigt bra för att vara första genomdrager) och i morgon blir det ett till genomdrag med kostym & smink. Har tänkt att ha igång kameran då så får ni en liten smygtitt på hur det kommer se ut osv. Kommer ta kort på min extremt fina outfit på are you gonna go my way, nivet jag kommer se ut som en present, haha. Svårt att sjunga med en hejdundran attityd då men det grejar vi nog tjejer ^^ I morgon kväll blir det till att fira Maria som fyller hela 19 år på måndag! Tror att det kommer bli jättekul & supermysigt :)<3

Andra avenyn står på schemat ikväll också :D Way, kan inte sluta titta på det. 
Nu är ska jag duscha sen blir det mat, ouh vad min mage är hungrig.. Solong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0