Det kommer jag leva lägne på

-Men du är ju faktiskt stark!
Har jag fått höra idag, jag kommer leva läänge på det :D Haha. Och jag har faktiskt bevis om någon viss herre skulle få för sig att neka detta. Har gått en lång dag idag igen, det har varit otroligt seg och alla blir typ super irrierade över att allt går så sakta. Har repat alla övergångar idag och det säger ju allt.. Men i morgon blir det ett tekniskt genrep med teater, dans, musik, projektor, ljud och ljus, det kommer bli coolt :) Spelade även in Money & Are you gonna go my way sådär på morgonkvisten.
Kvällen har bestått av David, suprise! :) Pluggade.. lite! Sämst att jag blandar ihop texterna hela tiden, dumt dumt dumt! Nu är jag hungrig kom på att jag inte ätit sen skolan, men jag orkar inte under några omständigheter gå upp.. Sucks! Får helt enkelt vänta på morgon dagen..

Nej nu ska jag se ett avsnitt av Andra avenyn, suprise igen, och sen sova.. Är så trött så ögonen håller kanppt upp.. & det blir en ganska lång dag i morgon i skolan också, känns som att man kommer hem - sover - vaknar - går till skolan - kommer hem - sover osv. OND CIRKEL.. Och sågär kommer vi fortsätta i ungefär 2 veckor till..

FÖRÖVRIGT 26 SKOLDAGAR KVAR TILL STUDENTEN, guld=)
Dags att dra mig nu, sov lungt. Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0