Borta

Doooh, kamerasladden är borta.. Spårlöst försvunnen, så bilderna får vänta tills den dyker upp.


Dagen började med att jag åkte in med min mor runt 9 till Virginska för att möta upp Sofie.. Testade balfrisyr och min duktiga lilla frisör fixade den så bra, blev helnöjd :) & att jag blev det är fan fantastiskt.. Är riktigt skeptisk mot folk som rör mitt hår, har tex klippt mig själv sen.. alltid, trotts att min mamma är frisör.. Vet inte varför men hon får inte röra det, galet egentligen men ^^ Färgar det också själv, när jag ska ha uppsättningar fixar jag det själv också, INGEN har rört mitt hår på sjukt länge, tills nu. Men som sagt, det blev jättebra. Tack Soffi<3
Dagen fortsatte som så att jag strosade runt på stan med min syster ett tag, och sedan själv. HIttade endel fina balsmycken som jag ska införskaffa mig snarast, kommer nog bli jätte snyggt faktiskt :) (hoppasjag) Lunchade sedan med min far & sen blev det bussen hem med syrran..
Kvällen har varit riktigt lugnt, har legat i sängen typ hela tiden och kollar på Andra avenyn, suprise igen! Men det är så spännande, man blir verklige helt fast!
Imorgon blir det rep hela dagen igen, men jag ser faktiskt fram emot det. Sen på kvällen blir det mys med minbästa<3

Jaaa ni. Annars händer det inte så mycket interessant i mitt liv! Kan också tillägga att min vänn Maria fyller hela 19 år idag, ett STORT GRATTIS till dig<3 Hoppas du har haft en toppen dag^^.

Dags att sova =) Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Soffi

Jag kan säga att jag är verkligen riktigt förvånad över att du blev nöjd så fort som du ändå blev, trodde vi skulle få hålla på i evegheter och ändå sluta i en missnöjd michaela :D hihi

2008-05-20 @ 19:15:39
URL: http://sofiiea.blogg.se
Postat av: Anna

Kom till mig och köp smycken MickiPicki! :D

2008-05-20 @ 21:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0