Awesome!

Slapp dag som sjutton, vädret har varit bäst, träning är bäst, allt är bäst<3

Något som inte är bäst är att jag inte kan låten på långa vägar som jag&en i klassen ska sjunga på vårkonserten i veckan.. Rep i morgon ett tag, haha lycka till till mig.. Det behöver jag som fan =P Ganska slapp dag i morgon också, musikalrep,konsertrep,& sen ska vi se någon film om trafik&alkohol.. Antar att det är "Don't Drink and Drive" men har redan sett de filmerna & den visas i aulan.. Så jag tror att fröken Klippel busar lite från den^^..
 
Kollade nyss på 100 höjdare hos David, alltså haha?! Helt stört vilka SJUKA människor det finns? Kan inte fatta hur de tänker? En utav männen klädde sig i en rosa hatt & en rosa nattliknande sak ..& trosor. Helt galet.

Har köpt balbiljetten idag, 500 spänn drog iväg bara sådär! Min ekonomi mår inte bäst just nu.. Haha! Förstår inte hur jag alltid lyckas.. Får åka hem till mormor&morfar och hjälpa till med några handtag :)) Länge sen jag var där och hälsade på nu.. Madde vi åker?

Fick veta idag att vi slutar klockan 19,00 på fredag, hur känns det på en skala från 1-10? Jo det kan jag berätta, ungefär sisodär 300 000 000 minus. (Jag kankse är lite dålig på att sätta rimmliga minuspoäng, men det där är¨fan nästan trovärdigt.) Det känns jäkligt surt i varje fall.. Speciellt när min buss hem går cirkus en timma senare, hemma halv 9. NAAAAAAJS.


Visste ni att man får väldans ont i käkbenen när man ler för mycket? Jag vet. <3


Kommentarer
Postat av: D

hihi jaa dina poängsystem är fan vrickade! vilken människa kan arbeta sig upp från 30 miljoner minus, bara för att han sett några avsnitt Greys före dig;)haha.. Sen har jag också ont i käkbenen :O:O ^^

2008-05-05 @ 23:15:21
Postat av: Michaela

Du får jobba hårt! ;) Sen är ju frågan hur många "några" avsnitt egentligen är.

:D

2008-05-05 @ 23:44:32
URL: http://michaelaklippel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0