Andra avenyn

Jag har alltid varit sjukt emot Andra avenyn och tyckt att det verkar hur töntigt som helst, tills nu. Låg i sängen igår kväll och kikade på ett avsnitt, dock är det väldigt störande att man inte kan se serien från början? Är det någon som vet varför? Det går bara att kika från avsnitt 19.. Så man vet ju inte riktigt så mycket om personerna och sådära, men man kom faktiskt ganska snabbt in i det :D Såg 2 avsnitt så ikväll blir det till att börja kika på avsnitt 22! Visst blir man helt fast? ^^ Haha.

Jag saknar en viss Sofie Andersson väldigt mycket, jätte länge sen vi sågs ju sniff=( Blir kankse till att träffa henne i morgon kväll, bara ta det lugnt på någon trevlig uteservering i sommarhettan! Älskar verkligen denna underbara värmen, man blir så glad! Yippi.. På lördag kommer det bli en mycket trevlig grillkväll hos Emmelie, +klasskompisar & några utöver tror jag. Kan bli riktigt mysigt.. Dock kommer jag sakna ihjäl mig efter en viss D. <3..

Nu ska jag lägga mig i ett härligt supervarmt skummbad, det står lätt med på 5 skönaste-listan. Ou, really nice. Det var faktiskt länge sedan jag gjorde det, så nu är det dags.. =) 

Over 'n' out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0