Allright!

Vad jag hatar allergi, det kan vara något utav det värsta jag vet.. Nyser och är svullen i halsen idag som bara den! Ska sätta mig ute i solen nu ett litet tag och se hur det går. Det är ju sånt härligt varmt väder och poolen är renad nu, så underbart! Har faktiskt badat en gång i år, var 19 grader kallt och jag höll på att förfrysa.. Men det är otroligt skönt när man kommer upp^^

Imorgon är det bal, igen :D Så ska faktiskt ta och färga håret idag och sådära.. Måste faktiskt bli av med mina gräsliga slingor som tycks titta fram hur mycket färg jag än har i.

Ahh, om en vecka har vi tagit studenten. DET är helt galet sjukt. Tiden har gått så fort nu i 3;an och det känns faktiskt ganska sorligt att lämna vissa ur klassen. Själva gemenskapen liksom, men nu den sista veckan.. Oj så kul vi ska ha det :D

Hörssenare. Puuuussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Studenten är nice, dock var det ett tag sedan jag tog min. Men ha en trevlig dag sötnos;)

2008-05-29 @ 14:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0