....

Denna dag har gått väldigt fort tycker jag, det är nog för att man har fått köra sina egna låtar också. Det gick väl sisodär, höll på att dö och svälja micken på Are you gonna go my way. Haha eller det kankse inte var så illa.. Jag, Emmelie och Sabrina & dansarna stog på den såkallade tungan(en catwalk som går ut från scenen) och när dansarna gick tillbaka mot scenen så stog jag och sjöng och hela skiten började vingla, huhu blev stört rädd. Haha. Men det gick ju bra, var hur kul som helst i alla fall :))

Nu ska jag kila över till David, ska se Sanningens ögonblick.. Alltid lika kul att se på det programet, de skämmer verkligen ut sig själva och de som sitter brevid. Haha. & i morgon blir det antagligen utgång med mina pinglor! :) Take care, puuuusss

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad praktiskt att det är grannen som klickade ;)

2008-05-15 @ 23:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0