....

Ibland blir jag såååå lack på skolan, vi har sånna sjukt långa dagar framför oss nu.. & jag vill inte prioritera skolan mest just nu, har annat jag vill göra.. Slutar 21.00 eller 18.00 varje dag denna vecka INKLUSIVE lördag, tjoho!.. Har lite bilder från musikalarbetet men orkar inte lägga in dem ikväll, det får ni vänta med spänning tills i morgon eller någon annan dag i veckan.

Kom hem efter 22 ikväll, lagon kul, helt febrig, ont i halsen och regält irriterad.. Men träffade minfina och blev på bättre humör, dock inte friskare=( Men ska gå till skolan i morgon i alla fall, kan inte missa något.. Kommer starta dagen med soundcheck från 9-12, sen lunch & eftermiddagen & kvällen kommer gå åt till att repa, antar jag? Tror det behövs eftersom vi inte har spelat på ett tag nu.. Mina kära vänner vill ha med mig i morgonkväll, utgång till Satin står på deras schema men är jag sjuk så känns det inte så lockande, inte för att det har stoppat mig förut men.. ;) 

Cosmopolitan kom idag!!! Woho, blir alltid så glad när jag kommer ner & den ligger på min säng! ^^  

Förresten så blev jag sjukt sugen här om dagen på att ta tag i mina superdåliga pianotalanger.. Gick igenom alla mina tusen noter här om dagen och hittade massa låtar som jag har börjat tagit ut men inte gjort klart. Hittade en låt som jag började på för väldigt länge sen som heter Love will grow, måste erkänna att det jag har gjort en så länge faktiskt är ganska bra, för att vara jag det vill säga..=P  Har tänkt att fortsätta med den, göra klart den, och sen även skriva stråkstämmorna, hur coolt vore det inte om jag grejar det? Man får tacka arko'n för det...! Väldigt fin låt för övrigt.. :)



Nu ska lyckliga jag sova :)
Godnatt på er alla.
PUSS


Kommentarer
Postat av: D

alltså... tjejer o kort säger jag bara! ;)

2008-05-13 @ 00:43:49
Postat av: Anonym

vikken snygging du har hittat

2008-05-13 @ 01:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0