15 timmar senare..

Nu ligger jag här i min säng igen och är trött som aldrig förr. Har varit en lång dag idag men har fått klart nästan all rekvisita till musikalen -skönt. Det har garvats stört mycket idag, när klockan blev sisådär 4-6 så vart alla övertrötta och det slutade i en lätt kaos^^ Har också burit massa tunga saker i några timmar, så nu har jag tränat mina armmuskler för ungefär ett år fram, haha. Men det har varit naaaajs, och att det är så bra väder för det ennu mer najs!
När vi väl slutat så begav sig jag, Lotta, Beck, Karin och Elin till pictures, trodde vi. Men alla platser var upptagna så det fick bli Njuta, men det funkade lika bra. Satt där och samtalade ett tag tills jag mötte upp Daviden & det blev en liten sväng om på stan=)
Nej hörrninini, dags att fortsätta kolla på Andra avenyn nu.. Det är riktigt spännande! Hörs mer i morgon pluttisar:) Ciaaaaaaooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0