You wanna be on top?

Min kväll har bestått av en lång kall promenad med syrran och hunden, riktigt skönt faktiskt. Men oj så kallt det har blivit.. I förrgår var det supervarmt och helt underbart och nu är det kallt och jäkligt.. Har också kikat på Top model, själv tycker jag att rätt person åkte. Fast man förstog i början av programet att hon skulle åka eftersom hon inte ville vara kvar, så det förstörde dock spänningen. Whatever, det höll klass som vanligt. Sen har jag även sms otroligt mycket med bästaSofie, som är i Sälen för tillfället. (Men kommer hem i morron<3) Faktiskt är jag inte avundsjuk, för jag åker inte skidor. Har aldrig gjort det i hela mitt liv och har inga som hellst planer på att göra det. Jag är nog mer soltypen. ;)







Ska antagligen sjunga på vårkonserten för skolan föresten, en musikal(!)duett från Chess. Vet inte riktigt hur bestämt det var men fick låten och så frågade de om jag ville.. Men har inte sjungit den någon gång, har bara lyssnat igenom den några gånger. Får väl se hur det blir efter lovet. Men det vore skoj. :)

Från en sak till en annan
Är det någon mer än jag som följer Våra bästa år? OM så är ni nog lika frustrerade som jag.. Allting är ju så uppenbart och endå fattar de ingenting. Men jag ska inte avslöja något, om någor får för sig att börja kolla :D Inte för jag tror så men.. Haha. Läste i någons blogg förut om att inte kolla varje dag på det, jag hakar nog på den idén. För om jag kikar på ett avsnitt denna vecka och sedan ett nästa så kan jag lova er att samma par står kvar i samma rum och disskuterar samma sak. So are the days of our lives.


Nu är det dags för en dusch, upp tidigt i morgon. :))

Over and out folks.

Kommentarer
Postat av: S

nu e jag hemma :)

2008-03-20 @ 15:24:35
URL: http://sofiiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0