Visdomständer, blindtarmen och halsmandlar.

Tusan vad ont det gör! Håller på och får en visdomstand, gör ont så in i .... Varför får man ens dem? De är ju inte till någon större nytta, ungefär som blindtarmen och halsmandlarna. Varför har man dem om de ändå inte göra någon nytta? Om man lika gärna kan leva utan dem. Nu ska jag sova, är helt död trotts att det enda jag har gjort är att växla mellan säng-soffa dator-tv. Imorgon funderar jag på att köpa mina studentskor<3 Har sett ett par till skitsnygga skor, chockrosa är de ;)) Men de får jag nog vänta med ett tag till i alla fall.

Så kan jag ju meddela att min msn, som vanligt, dampar som fan. Undra om det har något med min dator att göra? Hm.. Får kollas upp :)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0