Vår!

Saker som borde införskaffas nu när våren börjar komma. (?) :


Dessa skor är jag totalt kär i.
Vill ha de på studenten var tanken.
De är way mycket snyggare i verkligheten.
Satt så perfekt och snyggt som det går ;)
Så dem har jag lagt beslag på!!!
Scorett 499:-

image14



Stört snyggt läppglans, finns på Makeup store, Zol, 125:-
Har kikat lite efter en fin nyans och denna var jättefint.
Kan tänka mig att det kommer bli lite ljusare när man smetar på det.



Vita jeans också,
aldrig ägt ett par faktiskt.
Ellerjo, när jag var mini.
H&M 298:-


image15

Sen har jag letat efter ett par lite större rosa solglasögon, vore coolt.
men har faktiskt inte lyckats hitta några i frökens Michaelas smak..
Åh, nu vill jag bara ha vårvårvår & sedan den efterlängtade sommaren.


Duschen kallar!  Ciao.

Kommentarer
Postat av: rebbis

vad är upp med dom gulda dåå?? glasisarna alltså.

2008-03-22 @ 16:12:58
Postat av: Michaela - rebbis

Förstår inte vad du menar?:)

2008-03-22 @ 16:47:45
URL: http://michaelaklippel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0