Uppfriskande.

Var ute med hunden förut och sprang, blev dock bara 2 varv i spåret. (Med hennes energi skulle hon behöva minst 3) Men det orkade inte jag, så 5km fick räcka. Det var jätte skönt faktktiskt, sådär lagomt kallt. Det går nog inte att beskriva hur söt hunden är när hon springer framför mig med en stor fet (nästan för stor för att kallas pinne men) pinne i munnen. :))

Knackade nyss på dörren & hunden skall som tusan, så jag gick upp och öppnade och såg att det var två små yttepytte barn som såg vettskrämda ut men endå försökte med "GLADPÅSK :D" och sträckte fram två påskbrev och ville ha godis. & då insåg jag, jag har inget godis jag kan ge dem? Inga kontanet hemma heller? Så då blev jag den där gamla tråkiga tanten som ger mosadefrukter. Det var då man blev som mest besviken. Nu är jag en av dem, yes ;)

Imorgon har det gått en vecka sedan  MalinSjögren åkte till Thailand, är det inte fusk? & det kommer mer; hon ska stanna där en vecka till. SKAMLIGT. Nu ligger hon antagligen på stranden, med en paraplydrink i handen och blir sådär superbrun som hon blir. (eller förresten vet jag inte alls vad hon gör? Jag vet inte vad klockan är där?;O) I vilket fall som helst är jag inte alls avis. ;)

Seeeeyou.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0