Trött som ....

Ey. Klaras igår blev det, mycket trevligt ;)
Orkade inte springa till bussen igår så jag sov hos syrran.
Gick hit själv, kom inte in i porten och mobilen var död.
Det kunde ju inte bli bättre? Klockan 2 på natten cirkus.
Så stog det en polisbil i närheten och jag börjar traska dit..
Knackar på rutan och frågar efter en mobiltelefon.
De nästan dumförklarar mig och säger att de var lite upptagna.
Men kunde vänta lite så skulle jag få låna en..
Det orkade jag såklart inte, det var ju svinkallt??
Så jag går tillbaka och precis så kommer syrran, thank goood.
Blev lite orolig där ett tag att jag skulle få spendera min natt på en bänk^^

Blev väckt av telefonen för typ en timma sen, lite sådär lagomt skönt.
Så nu ligger jag här i soffan och ska snart resa på mig och ta en tripp upp på stan.
Känns ganska jobbigt, men livet är hårt mina vännen!

Dags för en dusch, vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0