Skärtorsdag.

Varit uppe tidigt idag redan klockan 9, det är galet för att vara jag. Men det känns bra också.. Var ute med syrran och hunden. Tog en tripp till en granne lite längre bort som också har en hund. (En golden) Så fick de leka av sig lite. & det var ju ett sååånt fint väder trotts snön, men nu är det bara mulet =( Sad sad sad.. Idag ska jag verkligen ta och städa riktigt rent, damsuga och sådära. För i morron kommer endel vänner hit och ska käka påskmat och sedan blir det kankse krogen.. Själv är jag inte supersugen, dels pga av min fattighet och så jobbar jag på lördag också. Men det kan bli väldigt trevligt faktiskt :)) Hoppas på det bästa iallafall.



Ärligt, var nyss inne på den här bloggen. ( http://www.tv3.se/worp/1574/ )
Days of our lives-blogg. Haha, varför skriver man om varje avsnitt som gått?
Fattar inte riktigt varför man ska göra det om man endå kikar på programet.?
Frågan är varför jag ens tar tid till att komentera det.. =P




GLAD PÅSK EVERYONE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0