Sex and the city, godmorgon!

YEEES. Jag hoppas ingen har missat att det ska bli en Sex and the city film. <3
Kommer på bio i sommar. Den måste ses, & här är en liten försmak på filmen.




( Om det inte går att se: http://www.aftonbladet.se/sofismode/article481506.ab )


Vaknade runt 11 idag, skönt att få sova längre än till klockan 9. Startade dagen med ett avsnitt av Lost, ohhhmy vad det är spännande. Är det någon som har säsong3? Hur många säsonger är det egentligen? Sen steg jag upp & åt frukost.. Vad händer idag då? Jag är sugen på att göra något skojj... Fast har väldigt ont i huvet fortfarande, men tror febern är borta. Känner mig i alla fall lite piggare. Om någon (eftersom jag antar att det typ bara är mina vänner som läser min blogg) har nåt roligt förslag skrik till! :)) & inte Sofie, för hennes förslag är Björnstugan om jag känner henne rätt, partydrottningen själv. Hah<3

& nu tycker jag föresten att Malin Sjögren ska komma hem,
hon saknar jätte mycket här. <3<3<3
Vi är ju inte fulländade utan henne eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0