Seg-deg-dag/kväll. .

Det enda som jag har gjort idag i skolan är en kaktus, är det inte otroligt? Har inte gjort något vettigt, för det har inte funnits något vettig att göra. Har sjungit lite också, Rent<3 Ohhh, big love. Haha, hände en rolig grej när jag och Maria var påväg till Usö. Kom fram tre killar med en barnvagn och 'barnvagns-skylltar' & en kamera. De sa något om att de höll på att göra någon försäljning av dessa skylltar och ville ha med en kille, barnvagnen, en skyllt och sedan två tjejer som skulle så på varsin sida av killen och glo ner i barnvagnen och sedan ta kort då. & sure det gjorde vi, kände mig som ett jävla fån. Garvade som fan också. Sen när de tackat och vi hade gått så slog det oss, vart fan kommer de där bilderna upp? Om någon ser oss, berätta gärna. Haha.. Var och letade balklänning idag också med Malin&Maria. Men som vanligt är Örebro sämst.. Usch, de har ju ingenting. Kankse är för att jag har en precis bild i huvudet på hjur jag vill att den ska se ut.. I huvudet är den snyggast :D.. Får nog köpa tyg och sedan låta en sömmerska som vi känner sy upp den. Tror dert blir bäst så, då får jag den som jag vill +att ingen annan har en lika dan. Yessir, så får det blir.


Blir en jäkla lugn kväll ikväll med massa Oc<3
Har massamassamassa ont i huvet och är skittrött.
& i morgon ska jag jobba, det känns sämst.
Hälsa gärna på,. Eller nåttttttt..
Nu har jag inte så mycket mer att tillägga.



Föresten, lyssna på denna. 
The Offspring - Spare me the Details  
Videon är kass och texten är väl inte speciellt bra heller.
Men soundet är så skönt. Ellerhur?
& den här låten passar mitt humör bra för tillfället.



Ciaaaoo ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym låt

2008-03-08 @ 18:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0