Måndag

Kunde faktiskt inte komma på en roligare rubrik..
 
Ligger just nu i min säng i mitt nedsläkta rum med ljus tända, och ska kika på sista lost avsnittet. Ohhhhmy vad spännande det är. Idag har jag inte gjort något direkt nyttigt faktiskt, var ute och sprang förut innan det hemska snöovädret kom. Man blir såå ledsen, kika ut och se att december har kommer tillbaka.

Dagen har jag tillbringat hemma med min kära familj och de har hjälpt mig att få igång min bärbara dator igen. Jag är så sjukt osmart. Hade instalerat 3 olika virus skydd och de krockade totalt och ingenting funkade. Men nu är det äntligen löst. :) Möblerat om också, aldrig haft såhär som jag har nu och det ser jätte knäppt ut men orkar verkligen inte ställa tillbaka allt. Så jag får väl vänja mig eller något. :)

Imorgon ska jag som sagt och bowla med Malin och Sofie, sen efter det blir det buffé också. :) Vi funderade även på utgång till Satin, men vet inte hur sugen jag är faktiskt. Det får vi se.. Nu ska jag i alla fall klicka igång sista avsnittet och sedan även kolla på första Gossipgirls-avsnittet och se om det är något att ha.

Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: sofie

men vad är det jag hör? :O inte sugen,. det är bara att tagga till kvinna för jag är toksugen

2008-03-24 @ 21:13:24
URL: http://sofiiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0