Ledig!

Det har varit en skön och ledig dag idag. :) Började dagen med en långis promenad i det härliga vårvädret(om man bortser från snön) med hunden. Det var 10,9 grader i solen, är det inte fantastiskt? Man blir på ett sånt bra humör när solen kikar fram och det blir varmt. Har också hört att de ska bli över 15+ i helgen, man kan ju inte annat än hoppas :)) Senare var jag iväg och tränade med Sofie. Gympa 75 minuter.

Precis innan passet börjar:
Sofie: Hon som håller i passet nu är inte så bra, blev inte ens trött på hennes lunchpass.
En timma senare;
Mickis: Hon måste hört det där du sa!!!! Och nu blir vi straffade.

Jag lovar er, haha det var dunder jobbigt där ett tag, speciellt styrkan.. Hon körde ett riktigt jobbigt pass idag i alla fall. Var jätte skönt, för det var ett tag sedan jag var där borta och tränade. Har inte orkat åka in veckan då jag har tagit hand om hunden.. Har istället blivit spåret med hunden. Och nu ligger jag här i sägen helt död och ska sova. I morgon blir det skolan för första gången på två veckor, skönt faktiskt. Nu vill jag bara att det ska rulla på snabbt så studenten kommer. Den dagen närmar sig med stora steg :D Wiiiiiiihooo.

Nu ska jag sova, i morgon blir det antagligen Klaras folks.
Kom dit och dansa loss med oss;))

Over and out.




Kommentarer
Postat av: Sofie

ibland när jag läser din blogg så får jag känslan att du och jag har börjat sitta ihop för allt du skriver om har jag vart med på. ;) haha (L)

2008-03-28 @ 11:11:45
URL: http://sofiiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0