Konstigt.

Likaså denna dag har flygit iväg! Imorse slapp jag i alla fall bli väckt klockan halv 6 av en hund som ville ut och göra sina behov. Thank gooood att ni är hemma igen! Så sov till 11, kändes som värsta längsta sovmogonen och ni som känner mig vet att jag vanligtvis sover till 1-halv2 varje dag som jag är ledig. Men nu är det faktiskt ändring på det. Ska upp tidigt i morgon också har jag bestämt. :) Sen så blir man ju lite irriterad när man får veta att det är en sketen röd dag i morgon, det betyder att landetfolk(som inte har körkort) nästan blir strandsatta hemma. Kan man säga så? Haha, anyway ni förstår :) & sen har friskis&svettis inga tidiga morgonpass, tack för den! & stan är stängt.. Kul dag? Vad ska man göra?.. Jo det som jag gjort nästan varje dag på lovet, möggla hemma! Fun..

Känner att jag inte var så positiv här, men det finns mycket positivt också faktiskt. Exempel att jag ska bowla med 2 av mina bästa någonsin på onsdag; SFIsofi&björk. :)<3 Sen blir det kankse Satin, det är så jäkla kul där på tisdagar. Brukar vara mycket folk. Plus att det är löning också, vore kul om så många som möjligt hängde på! :)

Konstigt.. Det är det rätta ordet för idag, och känslan....

That's all o got folks.
Nighty night. / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0