Känsla.

Idag fick jag en såndär riktig sommar känsla.
Skulle gå ut och kolla om det hade kommit någon post.
Och herre min skapare vad varmt det var.
Jag tog av mig min jacka, och frös inte.
Fantastiskt<3


Annars har jag inte haft för mig mycket idag. Varit ute med hunden, 3 gånger.
Den första klockan 06,15 (pest och pina) andra gången runt 13, nästa vid 17.
& idag har min hund varit totalt hörsel och iq-befriad, gaalet irriterande faktiskt.


Imorgon ska jag nog faktiskt ta tag i mig själv och åka in till stan för att fixa lite ärenden. Behöver gå till banken och fixa massa saker. Handelsbanken strular så sjukt mycket för mig. Är det någon mer som har det och är missnöjd?
 Blähh.. Sen tar jag nog en sväng förbi Friskis&Svettis och kör lunchpasset, brukar vara bra :)) Måste även nämna att jag har gjort 3 slingor i håret. Jag är knall orange, jävligt hett. BIG NOOOOOOOOOOO. De skulle bli blond-ljusbruna som jag hade förut, men inte då. Så ska färga om det någon dag under lovet. Tills dess blir det toffs! Dags för käk.

Tänkte ladda upp en bild på mig, för omväxlingskull..

image13


Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojoj, vad fin du va då;)

2008-03-18 @ 21:09:23
Postat av: Sofi

Ja, riktigt söt
:)

2008-03-18 @ 21:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0