Great! (y)

Ledig i morgon också, det känns så jäkla underbart. Tar nog en tripp på stan och sen ki-box mot kvällen. På fredag blir det utgång, igen. Klaras skulle jag tro, hört att det ska ut väldigt mycket folk. & på lördag kommer efterlängtade MalinSjögren hem<3 Hon kommer vara brun som en pepparkaka, en bränd jäkla pepparkaka. :D När hon kommer hem ska vi ha en thailand-planerar-kväll, det kommer bli bättre än bäst.

Jag har lite funderingar till sommaren som jag tänkte dela med mig till er. Var inne på arbetsförmedlingen och kikade runt lite efter sommarjobb, och hittade något som verkade sjukt spännande.Barnflicka i London. Vore det inte stört coolt? Hittade en familj som var svensk-brittisk som bodde på en stor herrgård, 3 barn, städerska(så man inte åker på skitjobb) bo i en svit med dator+internet, mobiltelefon de betalar, semester i spanien i 3 veckor de betalar rubbet, och massamassa mer roliga saker. Man är borta i ungefär ett halvår eller mer. Men mer skulle jag personligen inte palla tror jag. Om jag ens pallar att åka dit? Om det nu blir så.. Omomom, många om här. Det var väldans bra betalt också. Det tåls att tänka på i alla fall. :))  

Jag och min Sofie ska börja leva mer impulsivt, göra saker. Inte bara sitta och vänta på att något ska förändra ens liv, det måste man göra själv. Ta chanser, prova på olika saker helt enkelt -ta tag i sitt liv. För just nu är jag inte nöjd med det. Samma sak dag ut och dag in. Nu är vi trötta påt! Saker man ångrar är chanser man aldrig tog. . .

Solong suuuuuuuckers, dags för en omstart!
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi nu jävlar ska här levas kvinna :D

2008-03-26 @ 21:26:35
URL: http://sofiiea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0