Fredag-Lördag

FREDAGEN startade med en låångpromenad med hunden och syrran, som alla andra dagar denna vecka. Blåste hur kallt som helst, men det är endå skönt att gå ut och gå innan man käkar frukost. Då känner man sig verkligen värd den. ^^ Btw så har jag Michaela Klippel börjat dricka kaffe! Det är inte så att jag dricker mängder utan några små klunkar. Det är inte så illa som jag alltid trott. Haha. Sen tog vi bilen in till stan och handlade mat till kvällen, på vägen hämtade vi upp björken också. Väl hemma tog vi ett ryck och städade heeeeeela huset, så nu är det fantastiskt rent och fint.. Runt fem-sex kom tjejerna och vi började laga till maten. MUUUMS vad gott det var, och jätte trevligt. Cocco körde på nyktert och blev våran chaffis, tack till dig :D Så blev det Klaras för hela slanten. SJUUKT mycket folk var det. Nästan för mycket faktiskt, men träffade väldigt många bekanta och det är ju alltid kul. Blev hemskjussad av Cokie, tacktacktacktack så mycket. Slocknade sedan i sängen till ett Losavsnitt..

Dagen till ära så fyllde Jocke år, massa GRATTIS till dig :)) <3

LÖRDAG är det idag jaa, och jag ligger i sängen och har feber. Hur kul är det på en skala? Skulle egentligen jobba men jag orkar ju knappt stå upp, seeeegt som fan. Jag hatar mitt emunförsvar, det suger.. Jag har verkligen superlätt att bli sjuk, så irriterande. Så nu ligger jag här i sängen och tycker fruktansvärt synd om mig själv. ;) Kikar på Lost också, det är faktiskt jätte bra. (Andra säsongen) Om någon är bra på att muntra upp folk, bring it on. Jag behöver lite uppmuntran. Ser ut att bli en väldigt stillsam dag idag.. Great..
 

Skönt att inte börja skolan förens på onsdag, och då har vi inte ens vanliga lektioner.. Jag & Tove blev plaserade i läs-gruppen och sticknings-gruppen. Hahahahah, klockrent. Jag som ville vara i fotogruppen=( Men med Tove kan det inte bli annat än flumms ;) Kan bli skoj. Torsdagen ledig & fredag musikal hela dagen. Veckan ser helt okej ut faktiskt.

Har inte så mycket mer att tillägga för stunden.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0