Ett under!

Ja, det är faktiskt ett under att jag är vaken nu. Steg upp för ungefär en halv timma sen, helt otroligt. Blev dock inte väckt på värdens mysigaste sätt. Hunden kom hoppandes upp i sängen, ja ni hörde rätt. Jag blev livrädd och kunde inte somna om, men det tackar jag för. Har endå sovit bort varenda dag av de tidigare lovdagarna så nu känns det skönt att vara uppe tidigt.



Satt och läste i det nya nummret av Cosmopolitan igår och läste en grej som inte skulle förvånna mig om det stämmde:

Det finns en ett skämt om skillnaden mellan kvinnor och män när det gäller vänskap:
En kvinna
kommer inte hem på hela natten, och på morgonen efter säger hon till sin man att hon sov hemma hos en vännina. Mannen ringer tio av hennes bästa vänner; men ingen har sett henne under natten.
I en annan del av stan står en kille inför samma situation. Han säger till sin flickvän att han sov hos en vän och hon ringer hans tio bästa polare. Åtta stycken bekräftar att hennes man sov hos dem och två hävdar att han fortfarande är kvar.

Det roliga med det är att det verkligen inte skulle förvånna mig. Visst ställer vi tjejer upp för varadnra i alla lägen, men jag tror faktiskt inte att vi skulle hinna reagera och ljuga om att kompisen sov över hos en. Dvs om man inte visste om hur allt låg till.  Eller?



Kom på en sak igår, bara sådär.. -James.
Är inte det är jätte gulligt pojknamn?
Till en bebis?, Min bebis.. Någon gång i framtiden. ;)




Kommentarer
Postat av: Camilla

läste det också i cosmopolitan.
tror det är som du skriver! :)

2008-03-19 @ 15:44:32
URL: http://camillaaa82blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0