En sånn dag. . .

Ja, idag en sånn dag då jag känner mig sådär jätte liten.
Helt ensam och liten. Det är då man behöver någon som mest.
Som bara tar hand om en och som bryr sig sådär jätte mycket. . .




Min syster ska flytta till england (antagligen i Januari)
Jag är väldigt sugen på att flytta med.
Helt ärligt, det vore såå jäkla coolt.
Men vågar man lämna allt här för att starta om allt där?
Det är ju inte så att jag tänkt att stanna där för evigt eller så.
Men för minst ett halvår iaf, funderar på ett helt år.
Först ska i alla fall Thailandsresan bli av.
& innan det är det STUDENTEN.
Pratade med Madde om det här om dagen.
Det bara bubblade i mig.
JAG LÄNGTAR SÅ SJUKT MYCKET. :))
Nice.

Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0