Dagens

Håller på att fixa och trixa med alla kodmalla osv, det är ganska krångligt.
Sitter just nu och försöker göra min visningsbild större, seeegt. Någon som kan? :)


DAGENS
dagens frisyr: Stor ruffsig knut.
dagens smink: Nono.
Det är söndag, slapparnas dag. Inget smink här inte.
dagens klädsel: Mjukisar & ett linne.
dagens händelse: Jag kom på att jag glömt betala en 'räkning' på 200.. sucks.
dagens planer: Se klart på Lost, om inget annat kommer upp :))
dagens vill ha: En klänning från forever21.
dagens vill ha: Ett löparband. Heter det så?
dagens måste: Betala räkningen........
dagens dricka: Påskmust ofcourse
dagens mat: Påskmat.
dagens (y): Statestiken här på bloggen har ökat massvis. Kul ^^  
dagens mående:
Otroligt glad!
sagens bild:

Tagen i sommras av syrran tror jag?
& luggen är dock sjukt sne men vem bryr sig? ;)

Over and out my friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0