Carrie Bradshaw halsband

Ohyes, ett sådant halsband vill jag också ha. Men såklart ett Michaela Klippel halsbandm hellst i guld men dock alldelse för dyrt. Ett guld på silver skulle också funka :)) Undra vart man kan göra sånna? Det är alltså ett halsband med sitt namn, oh så snyggt. Eftersom lönen kommer i morgon och jag ska en tripp på stan också så ska jag nog gå in i lite guld affärer och fråga, eftersom vi på Guldfynd tyvärr inte gör sånna. Nu är det nog dags att försöka varva ner och sova. Har ställt klockan på tidiga 09.03 i morgonbitti, ohh blir trött att bara skriva det. ^^

Sen vill jag bara påpeka att mitt msn har ett eget liv och slänger ut mig titt som tätt, och datorn hackar som fan när jag försöker skriva till något. Men ska väl endå stänga av datorn nu. Så solong suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0