Bowling och Satin.

Min tisdag bestog av mycket skoj och fun. Träffade Malin och Sofie på Strike runt halv 1 så var det buffé och sedan dags för bowling. Malin måste ha fusktränat innan oss, för hon vann och hade ungeför dubbelt så mycket poäng som jag hade. Senare blev det stan och Marieberg för att sedan ta bussen hem till malin och käka och göra sig iordning för en kväll på Satin. Ilona hakade på också, tuuusen år sedan vi sågs(innan igår då) :(<3 Men hade i alla fall sjuuuuuukt kul hela kvällen, dansade såå mycket, och idag får jag sota för det. Har sträck mig i benet/höften så jag haltar fram, gör svin ont. Men det var det allt värt! Sov sedan hos Ilona..

Nu ligger jag i sängen och är helt död och funderar på att sova några timmar och sedan åka in till Friskis och träna Skulle vara skönt.. That's all fooooooolks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0