11 mars / What if ..


Suttit med ett sketet Gemu arbete idag.. Ska planka en hel låt, det är faktiskt jätte svårt. Har tagit mig hela dagen och jag är inte helt klar. Uppgiften var att ta en låt som man inte har noter på och bara lyssna på den och skriva av så gott man kan, och jag valde en låt som inte ens finns (tror jag) på noter. Jag har kollat runt lite för länge sen men inte hittat dem. Det var en favoritlåt när jag var liten faktiskt. (A) Kan dela med mig av den.. Det är Kate Winslet som sjunger den, och jag måste medge att i slutet låter det ganksa surt.. ;E Men annars är den ganksa mysig:))


Kate Winslet - What If
 

Here I stand alone
With this weight upon my heart
And it will not go away

In my head I keep on looking back
Right back to the start
Wondering what it was that made you change

Well I tried
But I had to draw the line
And still this question keeps on spinning in my mind

What if I had never let you go
Would you be the man I used to know
If I'd stayed
If you'd tried
If we could only turn back time
But I guess we'll never know

Many roads to take
Some to joy
Some to heart-ache
Anyone can lose their way
And if I said that we could turn it back
Right back to the start
Would you take the chance and make the change


Do you think how it would have been sometimes
Do you pray that I'd never left your side

What if I had never let you go
Would you be the man I used to know
If I'd stayed
If you'd tried
If we could only turn back time
But I guess we'll never know

If only we could turn the hands of time
If I could take you back would you still be mine


'Cos I tried
But I had to draw the line
And still this question keeps on spinning in my mind

What if I had never let you go
Would you be the man I used to know
What if I had never walked away
'Cos I still love you more than I can say
If I'd stayed
If you'd tried
If we could only turn back time
But I guess we'll never know
We'll never know


<3


Kom nyss in från en snabb promenad med David, och nu fryser jag ihjäl och ska duscha vaaaarmt.  Är riktigt trött på allt som går att vara trött på just nu, vet inte riktigt varför jag är sån här just nu faktiskt.. Så om jag är lite halvt osocial, tråkigt och bara totalt okontaktbar så är jag lite sånn av mig just nu. Men fråga mig inte varför, för jag har inget vettigt svar på det om jag ska vara ritkgit ärligt. Imorron blir det iaf först skola och sedan ska jag träffa MalinSjögren & vi ska käka och sedan träna<33 Kan verkligen rekomendera Ki-box på Friskis & Svettis
Måndagar Ki-box 1; 18,30-20,00,
Tisdagar Ki-box 1: 17,00-18,30,
Torsdagar Ki-box 2: 18,00-19,30

Har dock inte varit på denna, men ska dit på torsdag och se hur det är. :)) Föresten har jag sett klart hela Oc-3 nu. Så sorligt i slutet ju.. :(( Men trodde det skulle vara värre, gissar att nästa säsong blir det i början. Men jag tycker faktiskt inte att den spårade ut jätte mycket i denna säsong som alla sa? Måste ge 4:an en chans också faktist. Någon som har den boxen och känner sig manade att låna ut den till mig? ;) Men nu är det dags att ta en dusch sen försöka sova. Nighty..




Driftstopp inatt 02.00 - 04.00

2008-mar-11 21:17

Tjänsten kommer att stängas ner på onsdag morgon mellan 02 - 04 (dvs inatt) för driftuppgraderingar - välkommen tillbaka lite senare!

Okej, men vem sitter och bloggar då? En vardagskväll? Eller.. Det finns väl endel kvällspigga människor såklart. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0