10 mars 2008 / Onödigt

Nu sitter jag här igen framför datorn och bloggar istället för att plugga flitigt, det är nästan så att jag har tagit studenten redan. Är så trött på allt nu igen, inte ens musikteorin är roligt. Eller har den någonsin varit det? Det har iaf inte varit några problem att sätta sig med det förut, men nu är jag inte motiverad för fem öre.  I vilket fall som helst har den här skoldagen varit såå onödig. Kom till skolan för att ha musikalarbete i 4,5h och det visade sig att jag inte skulle vara med på något musiknummer som skulle repas idag. Det betyder att vi ska jobba i våra produktionsgrupper, jag är med i rekvisita gruppen. Och jag var typ själv, kuljul. Så jag har typ suttit och skissat på bla en stor drake, motorcykel och en stor jävla rullvideokamera. & jag kan ju inte direkt skryta med att jag har någora bra målar skills.. Så det gick sämst, men det är vad jag gjorde på 4,5h och jag hade kunnat gjort det på 30 minuter.. Iof hade jag trevligt sälskap från scenografigruppen, men iaf.. Ajjjjj, vad jag ordbajsar just nu.......

Imorron ska jag träffa bästa MalinBjörk, det var typ skitlänge sen..
Men ska ta tag i varandra och plugga på bibblan tror jag. Pusspådet<3




Nu ska jag på en prumenix! Mors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0