1 vecka har gått sen förra inlägget. . .


Är inte så aktiv vid datorn längre, har verkligen inte haft tid. Har börjat träna en hel del, och det resulterar i att jag har somnat runt halv 10 varje dag denna vecka. I måndags var jag och tränade Ki-box på Friskis med David, det var typ sjukt jäkla jobbigt. En och en halv timma och tempot var inte att leka med, tror aldrig att jag har varit så slut eller varm efter ett träningspass. Ska gå på det i morgon också, för det var skitkul också. ;D Sen tror jag inte att det har hänt så mycket roligt, ellerjo.. Vi har ju börjat med musikalen, typ svinkul. Har spelat in i veckan, och sen börjar med de olika produktionsgrupperna. Så det är väl det som gör att man orkar gå i skolan.. & att vi inte har så många teoretiska ämnen, halelujah säger jag.
I vilket fall som helst, här kommer en av låtarna som jag och Emmelie ska shakea till. Min egna åsikt är att det är en ganksa fjollig Nrj-låt. Men som lärarna sa får man lära sig att tycka om de låtarna som man blir tilldelade. (Vi ska inte sjunga operan i börjar iaf, vilken lättnad. & just for the record, videon är riktigt skum.) Så enjoy ...eller nåt.

 


Är det någon som kommer ihåg det här programet Spårlöst försvunnen? Tror att jag kan ha skrivit om det i någon blogginlägg tidigare.. Men det var iaf ett program där folk hade familjemedlemmar eller släktingar som på något sätt hade försvunnit. & så hjälpte de dem att spåra den som var borta och sedan, för det mesta, så hittades de och det blev ett lyckligt slut. Kommer ihåg att jag älskade att kolla på det.. Men vart tog det vägen? I alla fall så såg jag nu att det ska börja ett liknande program och blev överlycklig, och till allas förvåning ska det heta "Spårlöst" & vara ungefär som det tidigare programet. & snart börjar det, så missa inte det. ^^


Vad är det med alla som heter på msn "You'll never walk alone" ?
Är det bara jag som har missat något?
Jag kom upp i 12 stycken på min msn som just hade det citatet.
Hm.. Någon som vet? =P

Dags för ett riktigt varmt bad nu, det är typ det bästa som finns.
Hööööööörs mina kära. /Michaela Klippel.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Det är Liverpools slag sång typ ;) haha

2008-03-03 @ 18:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0