Torsdag, snart fredag!

Oh, vad jag längtar till helgen.. Man uppskattar dem sååå mycket mer nu när man jobbar, ska bli hur skönt som helst. Idag har jag jobbat, enda tills klockan 5.. Sedan tog jag min dagliga (andra) promenad upp till stan och träffade David, tog bussen hem och nu sitter jag här och det är synd om mig, i alla fall lite. Har fruktansvärt ont i mina vader, fötter, rygg och är helt stört trött! Goddamnit. Har hittat mina jobbar-favvo-skor nu :D Mamma tvingade med mig ett par "Foppa-tofflor" och bannemig, jag har svävar på moln hela dagen så galet sköna är de!! Nu ska jag ta en snabb sovis, sen ska jag över och kika på fotboll med D. HEJA RYSSLAND!


Jag känner ett visst obehag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

obehag är aldrig kul, vill du ibte berätta lite mer detaljerat om varför?

2008-06-26 @ 20:25:17
Postat av: Anonym

du e söt.

2008-06-26 @ 23:47:31
Postat av: Matilda

hur ser du på egoism? läs mitt inlägg på min blogg och kommentera din åsikt!

2008-06-26 @ 23:48:54
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska ta med en elpistol åt dig från jobbet!

2008-06-27 @ 12:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0