The start of something new..

Ja.. Nu är det allt början på något helt nytt, något helt anorlunda, något så oförutsägbart. Nu börjar det riktiga livet. Eller är det bara jag som känner så? I hela ens liv har man gått i skolan för att man måste, man både vet och kan rutinerna. Men nu, vad händer nu? Ahh, helt galet är det. Ingen mer skola, inga mer läxor och inga mer måsten. Ellerjo, måsten finns ju såklart, men inga måsten som man inte på något sätt har lagt upp själv. Men jag måste säga att det känns otroligt roligt och spännande. Nu ska jag ligga i som fan och försöka hitta ett jobb och jobba massor i sommar, för att sedan kunna gör det Jag vill. Tillexempel resa runt i världen, upptäcka.. Ja allt sånt där som man drömmer om att göra, det vill jag göra. ^^ Dock är det lite småstressigt att inte veta vad jag vill göra senare i livet, vad jag vill jobba med alltså. Måste såklart inte veta det just nu på momangen, men skulle endå vilja ha ett litet humm om vad jag skulle kunna tänka mig att jobba som.. Ska nog ta mig en regäl funderare!

Ska i varjefall hem till min bästa mormor och morfar och hjälpa till lite hemma hos dem, dels för att det är en god gärning och det är otroligt mysigt att vara där ute på landet med dem, men också för att få lite ordning på min sommarbudjet. Undra vad man ska göra i sommar månntro? Är sugen på att resa någon stans.. Någon liten resa bara.. Men ja, vad skulle det kunna tänkas vara?


Idag har det som sagt varit galet varmt och jag Michaela Klippel har inte ens orkar varit ute i solen. Det är inte ofta jag säger nej till att ligga och glassa ute, men idag har jag helt enkelt inte orkat. Blev en liten promenix med David, eller promenad och promenad vi fastnade på en bänk i solen. Sen efter att vunnit i både kort och yatzy (.....) så åkte vi helt otippat till svartån med Adrian och fiskade. Kastade för första gången, har alltid annars bara suttit på hällarna eller i en rodbåd med MalinBjörk och metat, men kasta var faktiskt ganska kul. Haha, och jag hade skillsen i blodet.. eller nåt. Nappade tyvärr dåligt och vi åkte hem och typ sov till fotbollen. :)))

Nejni, det är en dag i morgon också.. OCH JAG SKA INTE GÖRA NÅGOT FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN! :D Haha. Det är något man kommer leva på länge, ohja. Men jag kom på en sak idag.. Någon jag kommer sakna oerhört mycket är min lilla Tovegull=( Verkligen jättemycket..! Så dig tänker jag hälsa på varesig du vill eller inte så ofta jag kan :D Woho, ska se på ett avsnitt av Andra avenyn nu (så jag kommer igenom det någon gång) sen sooova. Nattinatti på er alla.



D<3

Kommentarer
Postat av: davve

jobba som fan nu i sommar så vi kan resa när jag kommer tillbaka från lumpen:D o sen gillar jag inte ditt fiffel med resultaten!!:P

2008-06-09 @ 14:36:43
Postat av: davve

jobba som fan nu i sommar så vi kan resa runt när jag kommer tillbaka från lumpen:D:D sen gillar jag inte ditt fiffel med resultaten!:P

2008-06-09 @ 14:38:38
Postat av: Anonym

jag trodde inte det funka första gången så jag skrev en till likadan kommentar:P

2008-06-09 @ 23:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0