The mist

Var hos David ikväll och vi kikade på The mist, helt okej till en början men sedan spårade det ut endel och vi struntade i att se klar den. Man fick se för mycket av det övernaturliga så det blev bara töntigt tycker jag.. Man börjar ju undra vilka det är som sätter sånna där betyg på filmer, denna hade tydligen fått 4/5, och från mig får den inte högre än en 2! Saarii..  Resten av dagen har jag spenderat hemma med mina vänner från Andra avenyn, har kollat på sisådär en 7 avsnitt idag. Jag är fast. Men det är ju så himlans bra, ni som inte har sett det har verkligen missat något ;) Har snart plöjt igenom alla 103 avsnitten, har precis 10 stycken kvar.

Dags att sova nu eftersom att klockan ringer halv åtta i morgonbitti för att sedan ta bussen in och träffa min mormor :) Sover antagligen där i två nätter nu, så ni får hålla ställningarna!

Nattipussss

Kommentarer
Postat av: david

nörd nörd nörd nörd..^^

2008-06-16 @ 09:08:45
Postat av: Michaela

Käften käften käften..^^

2008-06-18 @ 17:27:54
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0