Teater

Äventyret igår tog styr mot lekeberg, skoja inte hur nyfiken jag var när vi började åka bild och inte hade en aning om vart vi skulle, helt galet. Väl framme så är det tokmycket bilar, bussar och folk överallt. Nyfiken till max. Sen visade det sig att vi skulle på en Amfiteater, Arns Cecilia. Oh, vad bra det var! & vilka skådespelare, helt enkelt hur bra som helst. Man borde faktiskt gå på sånt oftare^^ Dock har jag inte sett Arn-filmen än, men det behövdes inte. Ska kanske ta och se den nu snart, har ju faktiskt den.. Tack min älskling för en jättemysig kväll<3



Idag har jag gjort en typisk Michaela sak, hur ska jag lösa det nudå? Blää..



Ska hoppa in i duschen nu och försöka piggna till lite, är helt galet trött även fast jag sovit länge idag.. Puss!


Kommentarer
Postat av: Tove

åh, vad kul!:)

2008-06-28 @ 14:38:08
Postat av: Anonym

varför gör inte min pojkvän sånna saker för mig?

2008-06-28 @ 18:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0