Spanien VS Tyskland

Tyskland började bra, hejaheja! Men Spanien var vassare, sämst!!
Satt på Njuta med massa trevligt folk, bla. Malin, Anna, Miriam, Lovisa, David, Bikram & 3 tjejer till, men mitt minne sviker mig och namnen är som bortblåsta. Efter förlusten så gick vi raka vägen över till Björnstugan och hängde där hela kvällen. Jag hade väldans trevligt :) Vi tog 1 bussen hem och fick oss en härlig(?) promenad på sisådär 20 minuter innan vi var hemma. Tack för en bra kväll folks!

Idag blir det lugnt, jäkligt lugnt. Hade tänkt att åka in till stan för att luncha med syrran, men det får allt bli i morgon. Idag ska jag ligga framför tv:n med massa filmer, och bara ligga. Eftersom det är dåligt väder är man ju inte speciellt sugen på att ta sig ut.. Blir några varv i spåret lite senare när man piggnat till lite.
 
VÅRA BÄSTA ÅR NU!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

RÄTT LAND VANN!!

2008-06-30 @ 13:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0