Söndag

Varför känns det som att alla mina rubriker heter söndag? Hm..

Dagen har i alla fall varit jätte härlig, massa sol och bad med familjen och David! Dock är det liiite för kallt i vattnet, var 22 grader.. Men det är jäkla skönt att svalka av sig lite snabbt och sen lägga sig och steka=) Ja, det är väl så min dag har sett ut till största dels.. Känns inte som att man har så mycket att dela med sig just nu när det enda man gör är att vara ute.. Kvällen tänkte jag försöka dra ihop mitt b-gäng och mysa lite, men tiden rann iväg och är ganska trött nu. Så det får nog bli en myskväll med Davvan när han kommer hem:))

Snart är det stuuudenten, gah.. Det tåls att säga om och om igen :D
Nu ska jag sätta mig vid pianot ett tag faktiskt, det var ju ett tag sen.. Eller nejfan, igår var det ju.. och i förrgår.. Äh glöm det, lalalal..


Kramkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0