SNODDA STUDENTBILDER AV REBBAN. (nästan alla)

Eftersom att jag inte har orkat koppla in min egna kamera i datorn får jag sno lite av folk. Titta och njut!


Härligt pigg hos Rebban klockan 06.15 cirkus.


En söting Karin var såklart också med oss.


Den klassiska "EÄÄÄÄY"


Lilla Tovegull var med min sitt glada humör också.
Vad skulle klassen göra utan dig?


Lotta aka. Snifi, Emmelie, Jag, Tove & David


Maria i fokus!


Jag, Tove, David och Kakan.


Emmelie och jag gladere än någonsin!!


Konrad och David - Stiliga karlar!


Vi, precis innan utspringningen, KÄNSLA!!


Jag och min älskling hos mig innan kvällen drog igång.
<3

Och så tänkte jag avsluta med en bild på min tillhälften underbara klass.. Oj, vad jag dum nu? Alla är bra, på sitt sätt. ^^ Men jag kommer sakna vissa av er så sjukt mycket!


ESMK3 STRIKE A POSE PLEASE!

Kommentarer
Postat av: Dragana

Ahh, så roligt med student.. Grattis i efterskott! =)

2008-06-10 @ 01:06:29
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Daaaaaaavio

mickis är mest taggad;)

2008-06-10 @ 12:39:05
Postat av: Michaela

Haha du anar inte :D

2008-06-10 @ 18:24:42
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0