SKOOOR

Efter att ha promenerat både till och från mitt jobb idag så tog jag mig en sväng på stan.. Köpte ett par skor, inte vilka skor som helst utan ett par som jag gått och kollat på många gånger men inte köpt. & det bästa var att de var på rean nu, woho vilket kap! :) Fick även med mig en tunika hem.

Trött, hungrig och ont i fötterna sitter jag här i sängen och väntar på mat.. Man blir liksom inte hungrig på lunchen när man har mat omkring sig hela förmiddagen, så nu är jag jättehunrig!! Denna dag har gått otroligt fort och jag har haft jättekul, skoja inte vad jag trivs bättre med detta jobb än Guldynd.. Tro det eller ej!

Imorgon blir det också till att jobba, såklart, och senare på kvällen ska vi tjejer ut på Afterwork och fira snifisofi-i som fyllet 19! CONGRATZ. Sen på torsdag blir det ÄNTLIGEN Sex and the city-filmen men brudsen, längtar som sjutton. & nu har jag hört från många att den verkligen är jättebra, och jättelång.. Hela 2,5h, WOHO :D Kan inte bli bättre..

Duschen nu, sen mat, sen David<3

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0