SJUNG OM STUDENTENS LYCKLIGA DAR!

Det här var nog en av de mest känslofyllda dagarna i mitt liv, ena stunden härjade man och sjung för full hals och nästa satt man och grinade med sina vänner. Har inga bilder på den här datorn just nu, men i morgon kommer det upp en hel del bilder från gårdagen. Det var även en av de bästa dagarna i mitt liv, känslan när jag, Maria och Emmelie sprang ut hand i hand genom dörrarna klockan 13.00 var helt obeskrivlig. Tänkte att jag ska skriva mer om hela dagen imorgon när jag har bilderna också. :)


Idag så har det varit varmt, galet varmt. Gick upp runt halv elva och åt frukost, sedan blev det sol & bad hela dagen med David dårå. Vi tröttnade på poolvattnet och vi åkte iväg till brottet, och jag Michaela Klippel hoppade från minst 9 meter.. Eller ja, det kändes som det.. Om man ska vara petig och mäta så kanske det var ungefär 5, men det är väldigt högt tycker jag. Eloge till mig va :D Så hängde vi där med några av Davids vänner och dunkade "Sommarhits" låtarna om och om igen, men mer sommar än så blir det fan inte! Grillning när vi kom hem, sedan har det blivit en lugnt myskväll!
Folk säger att dagen efter studenten brukar vara jobbigt och ångerfull osv, men jag förstår inte vad de menar. För jag har haft en superbra dag<3 Men nu är det allt dags att ta sig i kragen och sova (efter ett avsnitt av Andra avenyn såklart)


Godnatt på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0