Pådrag i Vintrosa!

Nu är äntligen Stockholmsresan bokad, vi kommer bo på ett jättefint hotell i Stockholms city i två nätter. Planerna är så att vi ska hinna med Gröna Lund, Cosmonova, Stockholm live och shopping, kommer bli så himlans bra<3 Vi åker den 26, och jag åker hem ensam den 28, eftersom lumpen kallar för David. Surt. =( Men 11 månader går fort.... (?!) I varjefall, när vi satt och bokade allt och hade oss så kommer hans mamma ner och berättar att det är pådrag i Vintrosa!! Polisbilar åkter runt omkring i området och kollar, och en polishelikoper cirkulerar runt över de närmsta kvarteren. Ni som känner mig vet att jag är otroligt jäkla nyfiken och får med mig David (han var inte svårflörtad) ut på en "promenad" så vi kunde ta oss en närmre till på vad som hände. Helt plötsligt huxflux landar helikopern på en äng supernära oss, iiiiih, att vara så nära men inte veta vad som pågår, det är frustrerande!! Efter ett tag av ovetande traskade vi tillbaka till David och kikade in på Na, och mycket riktigt där hade de fått upp en liten artikel som vad som hade hänt, typ. ( http://www.na.se/artikel.asp?intId=1352222&insn=1 )

Dags att sova, ciao!


Kommentarer
Postat av: Rebb

Hahaah, det är så typiskt dig Mickan!!

2008-07-01 @ 11:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0