Onsdag

Dagen började verkligen sämst, med endel bra inslag iof. Klockan ringde 7 och det var dags för David att pysa iväg till jobbet och jag fick somna om. Det är det bästa jag vet, att vakna och sedan veta att man kan somna om. (Ni som känner mig vet att jag brukar ställa klockan 03.33 bara just för att vakna och sen somna om.......) Anyway, vaknade runt tio och det var då allt börjar: 1. Kommer upp för trappan och hunden har bitit sönder en tidning så jag måste plocka upp allt. Väl när jag kommer till diskbänken så ser jag (2) mina skor söndertuggade av husets såklallade hund. Raseriutbrott på g. 3. Det åskar. Jag är jordens mest åskrädda människa som vandrar i ett par skor tror jag och är ensam i huset.
Dagen blev bara bättre och bättre ju fortare timmarna flöt fram, var på arbetsförmedlingen på något slags möte, de söker jobbare i Norge på en flygplats 40 pers så jag är väldigt sugen på att dra iväg.. Ska ta reda på när, var, hur osv.. :)  Var ju på arbetsintervjun senare OCH JAG FICK JOBBET. Börjar redan att jobba i morgon klockan 10:) Känns hur skönt som helst, nu har jag i alla fall något att göra ett tag framöver. & nu ligger jag här i soffan och kikar på What happens in Vegas, en romantisk komedi. Jätte bra faktiskt..





Jag har världens bästa.



Kommentarer
Postat av: Moa

Var har du fått jobb? :D Jag saknar dig så galet mycket. Jag ringer dig snart! Puss hjärtat mitt<3

2008-06-12 @ 01:56:54
URL: http://moagagnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0