& myskväll

Jajjemensan, haft en väldigt mysig kväll med mat, musik, kubb, trevligt sällskap och alkohol i stadsparken. Var där i några timmar sedan blev det hemgång och vem är så lyckligt lottad att ens pojkvänn kommer och möter en vid bussen med en blomma? Jo jag.<3 Sen blev det en liten mysig promenad i det.. typiska svenska sommarvädret. Varför blev det helt plötsligt så kallt ute? Huuuuuuh?

Imorgon kommer klockan att ringa 09.03 (För er som inte vet så har jag en fruktansvärt jobbig tvångtanke, eller nu har det nog mer blivit som en vana, att alltid ställa klockan på endera 09.03, 07, 23, 33, 37 eh ja jag skulle kunna fortsätta i en evighet. Men så ligger det till, och har gjort sen God knows when..) för att gå upp och duscha, springa och sedan åka in till stan med min mor. Har endel saker att fixa i stan banken, bilskolan, arbetsförmedlingen och banken nr 2. Sen på kvällen spelar ju Sverige match som jag absolut inte ska missa, får se vart den ses och med vilka. Sen har jag tänkt att spendera resten av kvällen med min plutt :))

Hörde lite tissel och tassel om att man kommer få ett till studiebidrag i slutet av denna månaden, någon som vet om det stämmer? Jag är skeptisk.

Adjö mina vänner och sussa lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0