Mysdag

Haft en skön hemmadag med min kära storasyster idag. Man får ju passa på nu när hon är kvar här i Sverige, för snart drar hon ju 3 år till England. Hur jag ska klara mig är en stor fråga. (Kika gärna in på hennes blogg maddeklippel.blogg.se, dock uppdateras den inte så ofta men..) Om 2 timmar ska jag ta mig in mot stadsparken för lite grill och kubb mys med några vänner:) Kommer bli jätte mysigt, tar med kameran och ska försöka komma ihåg att knäppa lite kort.,  

..Undra vad man ska hitta på i morgon, några förslag? Ska nog faktiskt ta mig in och träna på friskis, var ju ett tag sen. Och nu kan man ju faktiskt träna då det inte är superduper varmt. Duschen kallar! Pusshejssålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0