Min dag har sett ut såhär:

Studentpepp
Häng i stadsparken
Sallad i solen
Magont som fan=(
Solsting
Sovning hos rebban
Pacos
Uteserveringen vid nöjeskrogen
Busshem
David
Och nu ska jag sova.


Kommer bli galet jobbigt att gå upp i morgonbitti, eftersom det är krampen så ska vi samlas klockan 08,00 vilket betyder att jag åke 07.23 bussen. Killme.. Eller nähh^^ Dock tror jag inte att vi kommer vinna i morgon..... Men hoppas det av hela mitt hjärta. Så man kan få tyst på de otroligt töntiga och överenergiska risbergskare, hur orkar dom? Ärligt.. Haha. Yada yada, kul grej i alla fall =) Sen på kvällen blir det grillning och alkohol-häng där lilla puttetåget går. (har glömt namnet på parken....) Blir förhoppningsvis hela musikalgänget, kan bli hur kul som hellst :D Yääähh.  Time to sleep, tjenis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0