Mannen som pratar med hundar

Ligger i soffan nu och kollar på Mannen som pratar med hundar och det är helt galet. Just nu möter han en bulldog som är riktigt arg och biter allt i sin väg, men inte Cesar. (hundpsykologen) Det här fascinerar mig faktiskt hur han kan kommunicera med dem och få dem att ändra sig från superaggressiv till en 'vanlig' knähund. Anyway, kom ganska nyss hem från D, och lite lagom seg sådär har jag bestämt mig för att ta det jättelugnt idag och ladda upp inför den första arbetsveckan. (Kom gärna och käka på Kåren vettja!^^) Mot kvällen ska jag ut i spåret, men innan dess blir det slö framför tv:n.


Sex and the city måste nog vara en av de bästa serier jag sett. Köpte mig den söta lilla skolådan med alla säsonger för ungefär ett halvår sedan skulle jag tro, och jag har allt sett alla avsnitt 3 gånger om tror jag och jag tröttnar faktiskt inte. För er som också gillar det så går det, ett förhoppningsvis, bra program på tv3 om tjejerna från Sex and the city bakom kulisserna, klockan 15.15. Själv har jag inte sett filmen än heller, men det blir någon dag i veckan med tjejerna! Läste i dagens tidning att filmen har fått ganska ljumna recensioner, men jag hoppas och tror att den kommer vara bättre än så ;)



Time to go! Puss

Kommentarer
Postat av: Sex and the city-fan

den var jättebra :-D

2008-06-22 @ 14:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0