Hett

Hett är rätta ordet för det är verkligen hett ute, helt galet varmt. Kommer nog bli en slappdag vid poolen idag också, inga större fel inte. Sen ska jag snart ta och ringa till Björken och höra vad hon har för planer för kvällen :) Imorgon ska jag vara uppe med tuppen och åka in till arbetsförmedlingen och skriva in mig på någon skitsak som man tydligen ska göra om man inte har något jobb. Sen ska jag kika över till dagiset här i Vintrosa och se om det finns någon möjlighet att komma in där. Jobba på dagis vore typ perfekt för mig, älskar barn! 


Btw,så har börjat sy en ljusrosa sommarklänning, wiiiie och den blir faktiskt riktigt bra tror jag!
Kommer mer uppdateringar lite senare, men nu ska jag ut och sola :) Hej på er så länge babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0